אם תכתבו הם כבר יגיעו

ואם תשתמשו בשירותיי הכתיבה שלי הם גם יהפכו ללקוחות

אני יודעת מעל כל צל של ספק שבלוג מקצועי, מרתק ומעורר השראה יכול לא רק להביא הרבה יותר גולשים לאתר, אלא גם להפוך אותם ללקוחות. אני גם בטוחה שאני הכותבת המתאימה ביותר למשימה הזו.

במהלך שיטוטיי באחת מקבוצות הפייסבוק נתקלתי בשאלה הזו: "אני מעוניין להיות כותב תוכן אבל אני לא יודע איך להתחיל ואיך משיגים לקוחות חדשים?".

השאלה הזו נראתה לי קצת מוזרה – אם אתה רוצה להיות כותב תוכן, אתה לא רק אוהב לכתוב (אחרת זאת בחירה מזוכיסטית), אלא גם כותב נפלא (אני מקווה מאוד) – אז מה מונע מבעדך ברגע זה ממש להתחיל לכתוב בלוג כדי להשיג לקוחות חדשים?

כולנו כבר מזמן יודעים שהתוכן הוא לא רק מלך האינטרנט אלא גם איש המכירות שעומד בכניסה הווירטואלית של העסק וסוגר מכירות בלחיצת כפתור.

לפני כ-10 שנים פוטרתי מעבודה שאמללה אותי מכל בחינה אפשרית כולל געגועים עזים לילדיי הקטנים, יציאה לעבודה בשעות לא סבירות כדי להקדים את הפקקים, ובחזרה מהעבודה – עמידה בפקק כאורך הגלות, יחס מתנשא מהבוס ובעיקר בור שחור גדול ועצוב של תחושת פספוס.

למזלי, כמה שבועות לאחר שפוטרתי השגתי את עבודתי הראשונה באינטרנט שהייתה, כמובן, כתיבת מאמרי זבל לצורכי קידום אתרים. בזכות אותו לקוח ראשון עולם האינטרנט נגלה לי במלוא מערומיו.

כאשר למדתי לעומק את תחום כתיבת התוכן ראיתי שאני יכולה למתג ולקדם את עצמי בעזרת הכלי האהוב עליי יותר מכול – הכתיבה. לא עברו ימים רבים ופתחתי את אתר הוורדפרס הראשון שלי – בו בלי כוונה עשיתי ניסויי כתיבה שונים ולא מעט טעויות.

כעבור כמה חודשים כשאישה אחת התקשרה אליי ואמרה לי שהיא בדיוק סיימה לקרוא את אחד הפוסטים שלי ואני חייבת לכתוב בשבילה – הרגשתי יותר גבוה מהעננים.

עם השנים כשראיתי שהבלוגים והניוזלטרים שאני כותבת עבור לקוחותיי מצליחים להביא עוד ועוד גולשים לאתרים שלהם, שמחתי שכישרון הכתיבה שלי יכול לעשות טוב לאחרים וגם לפרנס אותי בכבוד. כאשר אחד הלקוחות שלי הודיע לי שהוא השיג עבודה חדשה בעקבות כתבת תדמית שכתבתי עליו הבנתי שהכתיבה צריכה להיות הכלי האסטרטגי החשוב ביותר בכל עסק.

רבים טועים לחשוב שבלוג הופך למצליח בזכות העובדה שהוא נותן ללקוח מידע בנושאים שמעניינים אותו, אבל כל קופירייטר יאמר לכם שבלוג מצליח מסיבה אחת ויחידה – הוא מרגש את הלקוחות וגורם להם לרצות עוד. עד שבסופו של דבר הגולשים מרגישים שהם מכירים ומחבבים את העסק ומשם הדרך להפיכתם ללקוחות כבר סלולה.

היום אני יודעת מעל כל צל של ספק שבדיוק כפי שאני הצלחתי להשיג לקוחות חדשים בזכות הכתיבה שלי, כך גם כל אחד אחר יכול לעשות זאת. אבל אני גם יודעת שכדי שהבלוג באמת יצליח במטרת העל שלו – להפוך גולשים ללקוחות נאמנים – הוא צריך להיות מקורי, שונה, רענן, חדשני ובעיקר נוגע ללב.

מלבד העובדה שבלוג איכותי עוזר לקידום האתר במנועי החיפוש אפשר להפיץ אותו גם ברשתות החברתיות, לשלוח אותו בניוזלטר, להשיג לידים חדשים ועוד… שלא לדבר על כך שניתן להרוויח ממנו כסף (אבל זה נושא למאמר חדש בפני עצמו).

אם אתם רוצים להיות הבעלים הגאים של בלוג שירגש את הגולשים ויגרום להתקף לב אצל מתחרים שלכם.

זה הזמן לפנות אליי

שירה רייז משולם 054-5798708

רק אלו שבאמת רוצים להשקיע בבלוג איכותי, חוצפן ורענן מוזמנים להתקשר.