מודעות כמו חול ואין מה לאכול או מדוע גם החברה שלכם זקוקה לניוזלטר?

ידע הוא כוח

לפני יותר משלוש שנים, בפעם הראשונה שהייתי צריכה לשלוח ניוזלטר לרשימת תפוצה של כ-25,000 איש, אפשר בהחלט לומר שהידיים שלי רעדו כשלחצתי על כפתור ה-SEND. זו לא רק הייתה רשימת התפוצה הגדולה ביותר שעמה התמודדתי עד כה, זו גם הייתה הפעם הראשונה שהרמתי ניוזלטר מאפס כולל ההחלטה על נושאי הכתבות.

נכון, כבר היה לי המון ניסיון בכתיבה שיווקית וגם שפע של ידע תיאורטי על מה שעובד ולא, אבל כפי שאתם בוודאי יודעים להפוך את התיאוריות למעשים – זה כבר סיפור אחר לגמרי.

אחוזי הפתיחה של הניוזלטר הראשון ששלחתי לא היו להיט ואמנם בשניים שלושה הניוזלטרים הבאים התוצאות השתפרו, אבל עדיין זה לא היה זה. אבל מי שמכיר אותי יודע שאני לא מאלו שמוותרות – עולמות התוכן הם הממלכה שלי ואני רציתי לשלוט בכולם.

לכן לא וויתרתי והמשכתי לשלוח ובמקביל גם לשאול, לחקור ולבדוק, ניסיתי סוגים שונים של תוכן ובסופו של דבר הצלחתי לעלות על התמהיל הנכון.

במשך יותר משנתיים הניוזלטר שדוור אחת לחודשיים שמר על אחוזי פתיחה גבוהים.

במקביל לאחוזי הפתיחה שהעלו חיוך שבע רצון על פני הלקוחה שלי, ראיתי שהניוזלטר (הזה ובהמשך גם של עוד לקוחות מרוצים) בשונה מהפייסבוק, הלינקדין, הטוויטר והאינסטגרם – הצליח לבנות ביני לבין הנמענים מערכת יחסים קרובה; קבלתי תגובות לכתבות שפרסמתי, נשאלתי שאלות והכי חשוב הצלחתי לגרום להתעניינות גם בתכנים השיווקיים שכתבתי.

עם השנים ולמרות שאני פועלת גם בערוצי מדיה אחרים הניוזלטר הפך לאחד הערוצים המועדפים עליי מהסיבות האלו:

1. אני מגיעה ישירות לתיבת האימייל של הלקוח הפוטנציאלי ובכך אני עוקפת את כל הרעשים ובעיקר הפרסומות של שאר הרשתות החברתיות.

2. באמצעות הניוזלטר אני מצליחה לבסס יחסי אמון עם לקוחות פוטנציאליים ובסופו של דבר הם מרגישים בנוח ואפילו אוהבים את המותג שאני מקדמת.

3. אני יכולה להפנות עוד ועוד גולשים לאתר ובמקביל להשתמש בכתבות המגזין המקצועיות גם ברשתות החברתיות האחרות.

והדבר שאני אוהבת יותר מכול –

4. באמצעות התוכן שאני כותבת – אני מבדרת, מעניקה ערך מוסף ובעיקר עוזרת לאנשים.

אז מי צריך יותר מזה?

אם גם אתם רוצים לשלוח ללקוחותיכם אחת לחודש או חודשיים ניוזלטר רענן ומקורי שהוא:

• חגיגה של תוכן איכותי
• אפשרות נהדרת לביסוס יחסי אמון
• אמצעי נפלא להישאר בתודעת הלקוח
ובשורה התחתונה:
• אמצעי פרסום שעלותו נמוכה בהשוואה למדיות אחרות והיעילות שלו (על פי המחקרים) הרבה יותר גבוהה משאר הרשתות החברתיות.

התקשרו אליי. שירה – 054-5798708

נ.ב. שלושת הלקוחות הראשונים יזכו גם בכתבת תדמית שתיחשף בפני יותר מ- 10,000 איש (שווי המתנה – 500 ₪).

מחיר שליחת ניוזלטר החל מ-1,100 ₪.

אז למה אתם מחכים?

ועוד משהו – אני מעוניינת לכתוב ניוזלטר רק עבור לקוחות שבאמת מעוניינים בניוזלטר שיעניק לקוראים שלהם ערך מוסף.