כתיבה שיווקית וקופירייטינג – תיק עבודות

רגע לפני שאתם צוללים לעומק תיק העבודות שלי, אני חייבת להשוויץ שהרומן שלי – בקרוב תתחילו להזיע, כבר בן שנתיים והביקורות עדיין גורמות לי להשמין מנחת…

אפשר לקרוא פרק ראשון וגם לרכוש את הספר דרך אתר עברית

ואלו הספרים שזכיתי
לכבוד הגדול להיות מלוות הכתיבה שלהם

הספר "מי מפחד ממפלצת החושך", מציג את סיפורם של אחד עשרה ילדים ובני נוער, מגיל 7 עד 18, המתמודדים עם מחלות נפש. בסוף כל פרק ישנו סיכום של התהליך האבחוני ושל הטיפול שאותם ילדים ובני נוער עברו אצלי.
המטופלים, שסיפורם נחשף כאן, הם ילדים ובני נוער שנלחמים בכול יום ולילה עם המפלצות שלהם: מפלצת הפחד, מפלצת הדאגה, מפלצת המחשבות הלא הגיוניות, המפלצת שמאלצת אותם לעשות דברים שאינם רוצים, מפלצת הכעס על אחרים או מפלצת ההרס העצמי והפגיעה בקרובים אליהם…
ספר זה מציג פורמט ייחודי שבו – כפי שקורה בחיים האמיתיים – כולם שותפים בתהליך, אך לכל אחד יש את הקול הייחודי שלו שמציג את ההתמודדות האישית שלו עם הפרעת הנפש.

בפרויקט 222 – דרך העריכה הספרותית זכיתי להכיר את סיפור ההשראה המיוחד של 222 אנשים יוצאי דופן. מהאנשים הכי משפיעים ועד האנשים האנונימיים – המכנה המשותף הוא רגע אחד ששינה את מסלול חייהם…
הספר נמכר כיום בחנויות הספרים.

הספר של האחת והיחידה – נורית לוי מלמד את ההורים כיצד לאמן את ילדיהם במיומנויות החיים כגון: מיומנות האיפוק, התמודדות עם תסכול, ניהול כעסים, התמודדות עם אתגרים, לראות את האחר, שיתוף פעולה, שיפור היחסים בין האחים וכדומה.

הספר שנמכר ביותר מאלף עותקים, כולל ליווי אינטראקטיבי באמצעות קודים QR שמעבירים לסרטוני הדגמה, דפי עבודה וקבוצת פייסבוק בה אפשר לשאול שאלות ולקבל תמיכה לכל אורך תהליך השינוי. 

בנוסף לליווי כתיבה מאפס וסיוע בהוצאת ספרים לאור אני גם: קופירייטרית, כותבת דפי נחיתה, כותבת תוכן ומנהלת אתר, כותבת כתבות תדמית, מסקרת כנסים והרצאות, יודעת כתיבה שיווקית, אוהבת עריכה ספרותית, שולחת ניוזלטרים חודשיים שעמוסים בכל טוב.

כתבות למגזינים, כתיבה שיווקית ושאר ירקות:

כתיבת כתבות למגזין בית ונוי כולל ראיונות עם אדריכלים ומעצבי פנים מהארץ ומחו"ל
לצפייה בכתבות לחצו על הלינק.

עורכת וכתבת של מגזין כלכליות – איגוד התאגידים המקומיים

דוגמה לכתבה שהתפרסמה במגזין כלכליות חודש מרץ 2024.

עורכת וכתבת של מגזין העיצוב SKETCH

כתיבת בלוג עיצוב עבור חברת זהבי עצמון

כתיבת בלוג השראה עבור חברת זגה פינות אוכל

כתיבה והזנת תכנים לאתר המרכז הרפואי רמת אביב

ניהול אתר עמותת תובנות בחינוך כולל שיווק ברשתות חברתיות