תוכן חכם מפרסמים היום רק באאוטבריין

כאשר אתם קוראים כתבה ב:Ynet, Walla, NRG בסוף הכתבה תראו בדרך כלל המלצה אחת שנקראת "מרחבי הרשת". ההמלצה הזו היא בעצם "מודעה ממומנת" של אאוטבריין שמבוססת על אלגוריתם שמנסה למצוא את התכנים הרלוונטיים ביותר עבור הגולש.

כך זה נראה ב: Yne

פרסום באמצעות אאוטבריין

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"אאוטבריין, שהוקמה על ידי ירון ואיתן גלאי ואורי להב, הייתה הראשונה שהמציאה את תחום המלצות תוכן. השוק מתפתח במהירות, בעיקר בשל תהליך ההיכחדות של מודל הפרסום המסורתי באינטרנט, המבוסס על מודעות תצוגה, שכבר אינן אפקטיביות. ההמלצות של אאוטבריין … מבוססות על אלגוריתם שמזהה את העדפות הקריאה האישיות של הגולש." (מתוך דה-מרקר).

כיצד זה עובד?

האלגוריתם של אאוטבריין, קובע באיזו אתרי תוכן המודעה תופיע, כאשר המערכת מנסה למצוא את האתרים הטובים ביותר לשילוב המודעה על מנת שהמשתמשים יקליקו עליה.

יש להניח למשל שכתבת תוכן שקשורה לעיצוב תופיע באתרים כמו סלונה ו- Living ולא באתר כמו כלכליסט או דה-מרקר. חשוב לקחת בחשבון שהאלגוריתם מבוסס על הכותרת של התוכן ולא על התוכן עצמו – לכן חשוב ליצור כותרות שמרמזות על התוכן.

כמות ההקלקות לקריאת הכתבה תלויה ב:3 גורמים:

1. המחיר לקליק.
2. התקציב היומי.
3. איכות התוכן.

למה דווקא אאוטבריין?

הפרסום ב-Outbrain הוא חלק ממגמת השיווק המובילה Content Marketing שנולדה מתוך מחקרי השיווק שמראים שעקב ההצפה בפרסומות ובבאנרים, הגולשים הופכים עיוורים אליהם. הגולשים מחפשים ברחבי הרשת בעיקר מידע שרלוונטי עבורם, או סיפור שירגש אותם או שייתן להם השראה.

התכנים הטובים ביותר להפצה באמצעות Outbrain הם תכנים שמכילים: טיפים ועצות או כתבה שמביאה סיפור מרתק. גם כתבת סיפור הצלחה מצליחה למשוך את תשומת לב הגולשים.

כתבות תדמית חיוביות שמועלות באתרים בעלי אוטוריטה בתחום נחשבות להצלחה גדולה, משום שהגולש בוטח יותר בכתבות שנכתבו על ידי כתבים בעלי ניסיון בתחום, וגם בכך שהן מועלות באתר מקצועי ולא באתר של החברה.

על פי אתר ASKPAVEL אאוטבריין פעילה במעל 100,000 אתרים בעולם ומייצרת יותר מ-188,000,000,000 (188 מיליארד!) המלצות תוכן מדי חודש.

"אאוטבריין ניצחה במגרש של האתרים הגדולים Ynet מאקו ואתרי קבוצת הארץTheMarker – חתמו על חוזה חדש, מורחב וארוך טווח עם אאוטבריין, הכולל לעתים גם שילוב של המלצות וידיאו. ההסכמים המחודשים עם אאוטבריין כוללים לרוב שיפור בתנאים המסחריים לטובת האתרים הגדולים, וגידול משמעותי בסכום המינימלי שהחברה מתחייבת להעביר לאתר — שנע כיום סביב 5 מיליון שקל לשנה באתר גדול…".(6.4.2015 דה-מרקר).

"'כל הלקוחות הגדולים בישראל עובדים בעולמות האלה של המלצות תוכן", אומר לדה-מרקר יניב סבן, יועץ דיגיטל לחברות במשק. "יש כאלה שמבצעים שם עבודת פרסום כללית, יש כאלה שפועלים כדי להביא תוצאות, ויש גם פעילות רחבה לקידום כתבות שליליות נגד מתחרים". להערכתו, כיום 5% מתקציב הדיגיטל של חברות מדיה גדולות מופנה לקידום תוכן. לפי יפעת בקרת פרסום, ההוצאה על פרסום באינטרנט ב–2014 הגיעה לכ–800 מיליון שקל — כלומר גם מחישוב ההוצאה לפרסום, לפי סבן, שוק המלצות התוכן מגלגל בישראל כ–40 מיליון שקל." (דה-מרקר).

לקבלת הצעת מחיר בנוגע לפרסום כתבה מקצועית, מקורית ומעניינת על אודות העסק שלכם התקשרו אליי – שירה: 054-5798708