נעים מאוד להכיר

שירה רייז משולם קופירייטירית

שלום לכם, בוודאי הגעתם עד לכאן כדי להבין האם הניסיון, דרך החשיבה שלי והכי חשוב סגנון הכתיבה שלי מתאימים לצרכים שלכם? ותשובתי היא: על טעם ועל ריח אין להתווכח זו הסיבה שבמקום לפאר, להדר ולהלל את שמי, אני פשוט אדגים: כתיבה שיווקית: דף הבית – אתר ערעור עושים סדר חדש במטבח – חברת יעד פרזול …

נעים מאוד להכיר לקריאה »

אפשרות חסרת תקדים: לפרסם את פעילותכם בפני מאות אלפי אנשים

שלום רב, אני שמחה לבשר שיש לכם עתה אפשרות חסרת תקדים: לפרסם את פעילותכם בפני קהל יעד ממוקד ביחס עלות תועלת גבוה במיוחד! למה זה קורה דווקא עכשיו? לאחרונה התחלתי לנהל את מדור העיצוב באתר http://www.maba.co.il/ , ששייך לקבוצת אדלר חומסקי והוא פורטל צרכנות רב ערוצי, שמטרתו לספק ולרכז לגולש הישראלי את שירותי המידע והתוכן …

אפשרות חסרת תקדים: לפרסם את פעילותכם בפני מאות אלפי אנשים לקריאה »

בלעתי בוטן אתמול בלילה

בלעתי בוטן בלעתי בוטן בלעתי בוטן אתמול בלילה לקחו אותי למיון לקחו אותי למיון לקחו אותי למיון אתמול בלילה הוא היה מלא הוא היה מלא הוא היה מלא אתמול בלילה חיכיתי 8 שעות לרופא חיכיתי 8 שעות לרופא חיכיתי 8 שעות לרופא אתמול בלילה לא הייתה מיטה פנויה לא הייתה מיטה פנויה לא הייתה מיטה …

בלעתי בוטן אתמול בלילה לקריאה »

אופססס – הפחד מעשיית טעות

אחת מהבעיות שנתקלתי בהם אצל לקוחות שלי שעסקו בכתיבת פוסטים לבלוג או לרשתות חברתיות הוא הפחד מטעויות. ואני לא מדברת כאן על הפחד משגיאות כתיב או מטעויות ניסוח, משום שבעיניי זאת אמורה להיות אימה מוצדקת לחלוטין, משום ששגיאות כתיב קופצות מיד לעין הגולש ומציירות אתכם כבלתי כשירים, ומספיקה שגיעת כתיב אחת כדי להרוס פוסט שלם …

אופססס – הפחד מעשיית טעות לקריאה »

בין ייאוש לבין תקווה

כתיבה שיווקית שעובדת

לפני מספר ימים נתקלתי בפוסט נוגע ללב של בחורה, שכתבה שהיא ממש מודאגת משום שבמשך תקופה ארוכה היא מנסה להשיג עבודות חדשות, אבל זה לא מצליח לה. היא לא כתבה את המילה "ייאוש" במפורש, אבל בסוף הבחורה ציינה שהיא שוקלת להפוך להיות שכירה. בתור עצמאית בעורקיי, אני יודעת שכאשר עצמאי שוקל להפוך להיות שכיר, הדבר …

בין ייאוש לבין תקווה לקריאה »

7 רעיונות שיווקיים גדולים בתקציבים קטנים

כולם יודעים שהאינטרנט אחראי בין השאר גם למהפכת השיווק. עם שפע של רשתות חברתיות שעובדות חזק ועם האפשרות לפרסם מודעה במחירים מצחיקים בהשוואה לפרסום מודעה בעיתונות או להדפסת ברושור פרסומי והפצתו – גם בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, יכולים כיום לתכנן אסטרטגיית שיווק חכמה שהעלות שלה נמוכה. חשוב לציין שקודם לבחירת פלטפורמת השיווק חשוב לאפיין מיהו …

7 רעיונות שיווקיים גדולים בתקציבים קטנים לקריאה »